2014. augusztus 12., kedd

◄ O U T F I T 2 0 1 4 .0 8 . 1 1 . LAZY SUMMER DAY


A nyári hónapok valósággal repülnek, épp csak feleszméltem és máris augusztus van. Őszintén szólva nem bánom, mert hamarosan egy csodálatos, álomszép helyre megyek nyaralni . Már alig várom, de hogy pontosan hova is utazom, az maradjon titok.  Az Instagramról és a Facebookról úgyis mindent megtudtok ( remélem ott is követtek :)  De ne szaladjunk ennyire előre, hiszen most itt van egy laza, kényelmes outfit amivel készültem nektek. Imádom nyáron a kissé oversized fazonú pamutpólókat, csőfarmerrel és tornacipővel hordani. Az alapszínek mellé egy igazán feltűnő, extrém leopárd mintát választottam. Én mindenkinek azt tudom ajánlani, hogy ne féljen a karakteres mintáktól. Ilyen esetben az alapszabály, hogy homogén színekkel (lehetőleg egyszínű ruhadarabokkal) párosítsuk és akkor az összhatás nem lesz giccses. 
Ez a menő, fiatalos szett a nagyváros dzsungelében is megállja a helyét, de akár egy nyár esti grill party a haverokkal is tökéletes alkalom lehet viseléséhez. 

Én ezeket a nagyszerű darabokat a parndorfi Designer Outletben válogattam össze, ahol remek márkák találhatóak nagyon kedvező áron. Szívem szerint már most visszamennék, hogy újra bevásároljak. 


 Fotók : Gregus Máté  (Mate Gregus Photography)

Outfit
leopárd mintás sapka: VANS
apró pöttyös póló: LEVIS
fekete farmer: DIESEL
pamut pulcsi: KARL LAGERFELD
pamut szatyor: KARL LAGERFELD
leopárd mintás cipő: VANS


Ha tetszett a bejegyzés követhettek  
FACEBOOKon |  INSTAGRAMon| TWITTERen  | LOOKBOOKon  | CHICTOPIAn







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése