2014. április 17., csütörtök

F&F SHOW LONDON II.


Az F&F show folytatása
Az előző bejegyzést ITT el tudjátok olvasni 

...A csodaszép ötcsillagos hotelszobánkat (Grange ST Paul's) elfoglalva azonnal szaladtunk uzsonnázni, vagy akinek jobban tetszik az angol teadélutánra :) Már akkor fejben összeraktam a szettemet , természetesen nem bíztam a véletlenre és többet is hoztam magammal. De végül a fekete mellett döntöttem, amit egy rózsás-kockás printelt pólóval dobtam fel. 
Örültem, hogy Festy szobája is abban a szárnyban volt, ahol az enyém, így könnyebb volt átugrani egymáshoz. Ezután a már említett show helyszínére szállítottak minket, ami tökéletesen passzolt a divatbemutató eleganciájához. Izgatottan foglaltunk helyet, és már meneteltek is be a modellek,a zene pedig hangosan dübörgött, ezzel is fokozva a feszültséget.

A férfi ruháknál kifejezetten tetszett a jól kombinálhatóság, hiszen egy szűk szakadt farmert egy elegáns szmoking zakóval, de akár egy sportos verzióval is lehet kombinálni. Mindamellett a kabátok szerelmese vagyok, és az este folyamán több olyan darabot is láttam, ami felkeltette az érdeklődésemet. Egy férfi ruhatárába beletartozik egy jólszabott szövetkabát- ez alól senki sem lehet kivétel. Ezek közül a kockás, tweed, duplasoros és a bordó bőrujjas kifejezetten jó befektetés lehet a téli szezonra. A női kollekció is tele volt izgalmas részletekkel. Abszolút kedvencem a finom nőies anyagok párosítása a határozott maszkulin textúrával. A szőrmék áttetsző sejtelmes erotikával fűszerezve megadták a kollekció mondanivalóját. A mai világban néha a nőknek is muszáj felhúznia a nadrágot és határozottnak lenni. Erre is láthattunk néhány példát.




A show után vacsorára invitáltak bennünket , méghozzá a Silver Sturgeon luxus hajóra, ahol egy Jamie Oliver által összeállított menüsort szervíroztak fel a pincérek. A fedélzeten pedig a zene mellett élvezhettük az éjszakai metropoliszra nyíló csodálatos kilátást is. Annyira sok impulzus ért, hogy észre sem vettem,mennyire elfáradtam.

Másnap sem  akartuk alvással vesztegetni az időt, Festy-vel eldöntöntöttük, hogy hagyjuk, hogy beszippantson minket London belvárosának nyüzsgő tömege. Több üzletet felfedeztünk, és meg is leptük magunkat néhány új ruhával. Amikor Londonban vagyok mindig ez van, egy szusszanásnyi időm sincs, de minek is hiszen annyira nagyszerű ez a város. 
Mégegyszer köszönöm az F&F-nek ezt a fantasztikus élményt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése