2014. április 14., hétfő

F&F SHOW LONDON I.



Abban a fantasztikus élményben volt részem, hogy két napot eltölthettem az F&F jóvoltából az angol fővárosban, ahol első kézből láthattam a 2014-es őszi téli kollekció darabjait. Erre a különleges eseményre divatbloggereket, magazinszerkesztőket és stylistokat hívtak meg. 



Csütörtök reggel indultunk és két óra alatt meg is érkeztünk a Heathrow reptérre. A magyar csapatra egy külön busz várt, amivel rögtön a ST Paul Hotelbe mentünk. Mindenki kapott a szervezőktől egy leírást, amiben pontosan fel volt vázolva az esti programok. Már ekkor éreztem, hogy egy profi csapattal van dolgom.
Némi időt vett igénybe, amíg becsekkoltunk a hotelbe, de érthető hiszen körülbelül 400 ember érkezett csak az F&F showra. Addig sem tétlenkedtünk, hanem gyorsan készítettünk néhány street style fotót Festy-vel és Nati-val a gyönyörű napsütéses időben. (Instagramon láthatjátok) 
Az ötcsillagos hotelben igazi díszvendégnek érezhettem magam, még egy ajándékcsomag is várt rám az ágyamon amikor beléptem. Igazán lenyűgözött, hogy ilyen apró részletekre is gondolt az F&F.  Túl sok pihenésre nem maradt időnk, csupán egy gyors zuhany, uzsonna, öltözködés és máris rohantunk a divatbemutatóra.  A híres Somerset House-ban rendezték meg az divatshow-t, ami minden nagyobb kulturális és divatesemény helyszíne. Amikor odaértünk azonnal bevillantak az emlékek a tavalyi London Fashion Week-ről, ami szintén itt zajlott. 
Folytatás a következő bejegyzésben :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése