2014. január 12., vasárnap

◄ O U T F I T 2 0 1 4 .0 1 . 1 2 . NEW YEAR, NEW HAIR , NEW LOOK


Elérkezett az ÚJÉV első outfit posztja! 
Annyi minden történt velem a tavalyi évben, hogy felsorolni se tudnám. Rengeteg divateseményen, divatbemutatón vehettem részt, nagyon sok együttműködést kötöttem különböző márkákkal és sok-sok outfit fotót is készítettem (ahogy láthatjátok a Best of 2013-as cikkben) Úgy döntöttem, hogy megújult külsővel vágok neki a 2014-es évnek, ezért levágtam a védjegyemnek számító frizurámat :) Aki követ Facebook-on vagy Instagrammon az már láthatott fotókat, most pedig az év első outfit bejegyzésével jelentkezem.
Sokan írtatok nekem, hogyan volt bátorságom pár miliméteresre lenyírni a hajamat erre csak azt a választ tudtam adni, hogy "Bátraké a szerencse" :) 
A ködös időjárásnak köszönhetően a fekete-fehér színkombó mellett döntöttem, melyet ezzel a keresztbe foglalt BOY feliratú pólóval egészítettem ki. A kabátot a decemberi nagy leárazásban kaparintottam meg a H&M-ben. Régóta szerettem volna egy hosszú szövetkabátot és amikor megláttam azonnal beleszerettem... és ÍME :)



Remélem tetszenek a fotók és a 2014-es évben is követni fogtok Facebookon, Instagramon, Twitteren és olvasni fogjátok a Blogomat:)


Köszönet a nagyszerű fotókért Gyermán Petrának :) 


Ha tetszett a bejegyzés követhettek  
FACEBOOKon |  INSTAGRAMon| TWITTERen  | LOOKBOOKon  | CHICTOPIAn




OUTFIT

Black coat: H&M 
BOY T-shirt: www.CHOIES.com
Grey scarf: VINTAGE
Black scarf: ZARA
Grey skinny jeans: GEOX
Leather boots: ZARA







 





5 megjegyzés:

  1. It's Look Amazing, Great Coat.

    Igal
    www.thecuriousgentleman.blogspot.co.il

    VálaszTörlés
  2. Amazing pic. Looks effortless look of cool. Love the jacket on you =) Great post.

    Hazel
    www.theskimplelife.com

    VálaszTörlés
  3. Chaby így is nagyon klassz a hajad! Ez a szerelés pedig kifejezetten tetszik rajtad! :)

    VálaszTörlés
  4. Love the jacket!

    http://www.juicyguile.com

    :)

    VálaszTörlés