2013. szeptember 25., szerda

◄ O U T F I T 2 0 1 3 . 0 9. 2 0 . Casual Grunge




Ha szeptember, akkor tudjuk, hogy vége a nyárnak :(
Íme itt az első őszi outfit, amely úgy érzem megadja számomra a szezon irányvonalát. Mostanában nagyon megszerettem ezt a fajta elegáns grunge stílust, melynek egyik ismertetőjele a derékra kötött tartan mintás ing. A kockás megannyi variációja most feltámad hamvaiból és újra a ruhatárunk alapdarabjaként szerepel. ( még szerencse, hogy apa XXL-es flanelingjét elcsentem otthonról, ilyet úgysem találtam volna most az üzletekben.) 
Mindehhez egy elegáns (bőrhatású) viaszolt felületű smaragdzöld zakót választottam baseball sapkával és az egyik új szerzeményemmel a rövidnadrág bokáig érő leggingsszel. Aznap amikor fotóztuk ezt az outfitet, le is teszteltem, hogy mit szólnak az emberek hozzá. Volt egy pár tekintet, ami rám szegeződött :)..... úgyhogy az újszerűség kipipálva. De valójában ezért is írom ezt a blogot, hogy "neveljem" az embereket a demokratikus divatra. "Igenis lehet valami szép, ami valójában másnak csúnya. " ahogy Miuccia Prada mondaná. Valóban nagyszerű érzés, amikor olyat viselhetsz, amit mások talán ízléstelennek tartanak, de mégis a belső hangom azt mondja légy merész és hord azt amihez kedved van.  





















Egész nyáron attól szenvedtem,hogy nincs egy állandó használatra alkalmas, jó minőségű , tartós palackom, amibe vizet vihetek magammal. Most végre rátaláltam erre a Equa kulacsra, ami tökéletes erre a célra. Nagyon jó ötletnektartom ezt a megoldást ezért is osztom meg veletek.  Végre olyan tároló, ami jól néz ki és nem tartalmaz káros vegyületeket úgy, mint az ásványvizes flakonok. Arról nem is beszélve, hogy a sok PET palack vásárlásával nem szennyezem a környezetet és nem tűnök homeless-nek, aki csörgő-zörgő flakonokkal szaladgál az utcán. :)


Ha tetszett a bejegyzés követhettek  
FACEBOOKon |  INSTAGRAMon| TWITTERen  | LOOKBOOKon  | CHICTOPIAn






OUTFIT
baseball sapka : BP SHOP
fekete mez: H&M
bőrhatású zöld zakó: H&M TREND
fekete kulacs: EQUA 
oversized kockás ing: Ajándék apától 
rövidnadrág leggingsszel: ZARA
vintage bőr weekender : BENZOL /handmade & vintage /
leopárd mintás sportcipő: NIKE AIRMAX / BP SHOP





Köszönet a nagyszerű fotókért Gyermán Petrának :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése