2013. április 28., vasárnap

◄ O U T F I T 2 0 1 3. 0 4. 28. Elegáns csíkok




Most bepótolom elmaradásomat és megmutatom közelebbről is, hogy mit választottam a Tony&Guy Fashion Week Budapest eseményre. ( A hosszabb beszámolót itt olvashatjátok el) Az outfitem jellemzője a sportos eklektika.
Az idei trendek között hódít a 90-es évek slágere a bomber dzseki. Én bordó színben választottam ki egyet de mivel szerettem volna elegáns részleteket is viselni, ezért a dzseki fölé egy bicolor zakót vettem. 
A bordó és a kék szín kontrasztja az elegáns vonalat erősítik míg  a csíkok ritmusa és a színes sneakers a sportruházatot juttatják eszünkbe. Mindezek megkoronázásaként egy színes köves nyaklánccal lett teljes az eklektikus hatás.
Köszönöm a szuper fotókat Felszeghy Gábornak , Magdinak, F.Nagy Gábornak és Alyona-nak aki egy orosz street fashion fotós.









OUTFIT
csíkos zakó: H&M
ballonkabát:RESERVED
bomber dzseki:H&M
óra:CASIO
nyaklánc:H&M
nadrág:VINTAGE




fotó:Alyona, Felszeghy Gábor , Magdi,FNAGYGabor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése